Εδώ θα εξετάσουμε πιθανά προβλήματα και δυσλειτουργίες που σχετίζονται με τα προϊόντα μας και θα σας δώσουμε συμβουλές πώς να τις αντιμετωπίσετε σε περίπτωση που θα προκύψουν…
Δεν συμβαίνει τίποτα όταν πατάω το κουμπί ενανθράκωσης. Ποιο θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα;
Υπάρχουν μερικές αιτίες για να προκύψει αυτό το πρόβλημα:
1. Η φιάλη διοξειδίου του άνθρακα δεν έχει τοποθετηθεί στη συσκευή ή δεν είναι στερεωμένη σωστά. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να τοποθετήσετε σωστά τη φιάλη CO2 και να προσπαθήσετε ξανά.
2. Η φιάλη διοξειδίου του άνθρακα είναι άδεια. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να ξαναγεμίσετε ή να αντικαταστήσετε τη φιάλη CO2 σας.
3. Η συσκευή δεν βρίσκεται σε όρθια θέση. Είναι σημαντικό η συσκευή ενανθράκωσης να έχει τοποθετηθεί σε μια επίπεδη, σταθερή επιφάνεια για να λειτουργήσει αυτή σωστά.
4. Πατάτε το κουμπί ενανθράκωσης πολύ γρήγορα. Θα πρέπει να το κρατάτε πατημένο για περίπου 1-2 δευτερόλεπτα για να λειτουργήσει.
Ωστόσο, σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι η δυσλειτουργία δεν οφείλεται στις τέσσερις κύριες αιτίες που αναφέρθηκαν άνω, επικοινωνήστε με τον σύμβουλό μας και μην προβαίνετε εσείς ο ίδιος σε επισκευές.
Μετά από το πάτημα του κουμπιού ενανθράκωσης, η συσκευή ενανθρακώνει ελάχιστα το ποτό. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;
Η παρουσία αυτού του προβλήματος αποτελεί σαφές σημάδι ότι η φιάλη διοξειδίου του άνθρακα έχει σχεδόν ή εντελώς εξαντληθεί. Όταν το διοξείδιο του άνθρακα εισέρχεται στη φιάλη ανθράκωσης και το ποτό δεν ενανθρακώνεται ή ενανθρακώνεται ελάχιστα, πρέπει να ξαναγεμίσετε τη φιάλη CO2 σας.
Σε περίπτωση που η φιάλη CO2 σας είναι καινούργια ή μόλις την έχετε ξαναγεμίσει, ελέγξτε ξανά εάν είναι σωστά συνδεδεμένη με τη συσκευή. Εάν και σε αυτήν την περίπτωση το ποτό ενανθρακώνεται ελάχιστα, επικοινωνήστε με τον σύμβουλό μας (θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του παρακάτω).
Νομίζω ότι το σωληνάκι της συσκευής μου έχει βουλώσει. Πώς μπορώ να το ξεβουλώσω;
Μην επιχειρήσετε να επισκευάσετε μόνος σας τη συσκευή σας. Είναι πολύ πιθανό το σωληνάκι να βουλώσει. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με τον σύμβουλό μας και θα επισκευάσουμε τη συσκευή σας. Μην επιχειρήσετε να ξεβουλώσετε το σωληνάκι μόνος σας, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει μόνιμη ζημιά στη συσκευή.
Από το σωληνάκι της συσκευής μου τρέχει νερό. Τι σημαίνει αυτό;
Αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται συχνότερα όταν έχετε κάνει ενανθράκωση μεγαλύτερης ποσότητας νερού από τη συνιστώμενη ή έχετε κρατήσει το κουμπί για πολύ ώρα πατημένο. Μια άλλη πιθανή αιτία επίσης είναι να έχει γίνει ενανθράκωση ήδη ανθρακούχου νερού ή ποτού στο οποίο έχει προστεθεί γεύση.
Εάν παρατηρήσετε μεμονωμένες σταγόνες νερού στο σωληνάκι της συσκευής αμέσως μετά την ενανθράκωση, αυτό δεν αποτελεί σοβαρή βλάβη και δεν υφίσταται πραγματικό πρόβλημα με τη συσκευή. Ωστόσο, σε περίπτωση που η διαρροή είναι μεγάλη ή εμφανίζεται τακτικά (όχι μόνο αμέσως μετά τη χρήση της μηχανής), επικοινωνήστε με τον σύμβουλό μας.
Ακούω διαρροή αερίου. Τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που ακούτε διαρροή αερίου όταν η συσκευή δεν λειτουργεί, είναι πιθανό η φιάλη CO2 να είναι ελαττωματική ή να μην έχει εγκατασταθεί σωστά. Πιέστε τη βαλβίδα με ένα σκληρό εργαλείο αρκετές φορές και επικοινωνήστε με την ομάδα μας για περαιτέρω βοήθεια. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο σφιγκτήρας της φιάλης CO2 είναι ένα σημαντικό εξάρτημα που δεν πρέπει να αφαιρείται ή να ξεβιδώνεται από άτομα που δεν είναι επαγγελματίες. Μην επιχειρήσετε να επισκευάσετε μόνος σας τη φιάλη CO2!
Η φιάλη μου από Tritan έχει διαρροή. Ποιο θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα;
Είναι πολύ πιθανό το λάστιχο της στεγανοποίησης της φιάλης να έχει φθαρεί ή μετατοπιστεί. Αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται συχνότερα μετά από συχνό πλύσιμο της φιάλης, πολύ δυνατό βίδωμα του καπακιού ή τοποθέτηση της φιάλης στο πλυντήριο πιάτων. Σε αυτήν την περίπτωση, η φιάλη εξακολουθεί να είναι κατάλληλη για χρήση, απλώς δεν πρέπει να μεταφέρεται ή να αποθηκεύεται με το καπάκι προς τα κάτω.
Εάν διαπιστώσετε ότι το καπάκι είναι με ελαττωματικό λάστιχο στεγανοποίησης κατά τις πρώτες χρήσεις της φιάλης μετά την αγορά της, φροντίστε να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλό μας για περισσότερες πληροφορίες.
Το σιρόπι αραίωσης έχει ίζημα ή/και περίεργη γεύση. Σε τι οφείλεται αυτό;
Γενικά, τα σιρόπια μας έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτα, γεγονός που υποδηλώνει επίσης την πιθανότητα σχηματισμού ιζημάτων κατά την αποθήκευση. Συνιστούμε να ανακινείτε το σιρόπι κάθε φορά πριν από τη χρήση.
Σε περίπτωση που το σιρόπι έχει περίεργη ή ασυνήθιστη γεύση, είναι καλύτερα να ελέγξετε την ημερομηνία λήξης στη συσκευασία ή/και να δώσετε προσοχή στις συνθήκες αποθήκευσης. Όπως κάθε άλλο θρεπτικό προϊόν, το σιρόπι μπορεί να αλλοιωθεί ή να υποστεί ζύμωση σε περίπτωση που αποθηκευτεί σε ακατάλληλες συνθήκες ή μετά από την πάροδο της ημερομηνίας λήξης του.
Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει σιρόπι που έχει λήξει, μην το καταναλώσετε και σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε με τον σύμβουλό μας.
Δεν μπορείτε να βρείτε λύση στο πρόβλημά σας;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο kalimera[παπάκι]gaziro.com